KOSZTY I CZAS REALIZACJI

Wysyłka na terenie Polski


WAŻNE! Różne formy dostawy uzależnione są od gabarytów, wagi oraz ilości produktów. W zależności od asortymentu forma dostawy pojawia się automatycznie w koszyku.

RODZAJ WYSYŁKI

CZAS REALIZACJI

(dni robocze)

KOSZT WYSYŁKI

unnamed(1)-1
Punkty odbioru: Butiki Wólczanka
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.

0 zł
Group373
Group374
Punkty odbioru: DPD Pickup, sieć sklepów Żabka
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
6,99 zł
Group372
InPost: Paczkomaty 24/7
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.

12,99 zł
Group373
Przesyłka standardowa - kurier DPD
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
12 zł
Group373
Przesyłka standardowa - kurier DPD
(płatność przy odbiorze)
Towar wysyłany jest do 48h
15 zł 
pickpack_logo_www-1
Przesyłka ekspresowa - kurier pickpack
(przedpłata)
Dostawa tego samego dnia lub w wybranym dniu i przedziale godzin.
Usługa dostępna na terenie Warszawy.
Od poniedziałku do piątku kurier odbiera zamówienia opłacone do godziny 14:00.
19,90 zł 
UWAGA! Możliwość składania zamówień z wysyłką za granicę została zawieszona do odwołania. 

RODZAJ WYSYŁKI

CZAS REALIZACJI

(dni robocze)

KOSZT WYSYŁKI

Group373
Przesyłka kurierska DPD
(przedpłata)
Towar wysyłany jest do 48h
po zaksięgowaniu wpłaty
na naszym rachunku.
70 zł
Od 18.12.2020 r. nie realizujemy wysyłek do Wielkiej Brytanii.
dostawy_full
Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi przesyłek DPD na dpd.com.pl:

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi przesyłek InPost na inpost.pl:
Zamówienia z odbiorem w wybranych Butikach Wólczanka są dostępne!
- Odbiór osobisty zamówienia w butikach jest darmowy.
- Odbiory osobiste w butikach są dostępne dla zamówień opłaconych "przedpłatą".
- Zamówienie z odbiorem w butiku może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego butiku.
- Odbiór zamówienia w butiku możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Butiku. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

WAŻNE

Informujemy, że wszystkie foliopaki posiadają odpowiednie zabezpieczenie i nie ma możliwości jego otwarcia bez uszkodzenia plomby/zabezpieczenia. 

Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość,
a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera.

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie
(maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).


Informujemy, że sklep internetowy Wólczanka wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%,
Sklep internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep internetowy akceptuje NIP podatników
zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski.
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.

Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w sobotę w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę
do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania.
Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału InPost i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze.

Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego
kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki
na stronie kuriera:

Kurier DPD: tel. 22 577 55 55, śledzenie przesyłki DPD >> 
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >>

Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest e-mail oraz SMS z kodem dostępu do skrytki.

1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup,
w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki,
po którym możesz zlokalizować paczkę.
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Ciebie punktu, otrzymasz wiadomość
e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Jeśli nie otrzymałeś SMS z kodem odbioru, zamówienie możesz odebrać
za okazaniem dowodu osobistego, wówczas należy również podać numer przesyłki.
5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 3 dni.