KOSZTY I CZAS REALIZACJI
Wysyłka na terenie Polski
RODZAJ WYSYŁKI | CZAS REALIZACJI(dni robocze) | KOSZT WYSYŁKI |
![]() Punkty odbioru: Butiki Wólczanka (przedpłata) | Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. | 0 zł |
![]() ![]() Punkty odbioru: DPD Pickup, sieć sklepów Żabka (przedpłata) | Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. | 6,99 zł |
![]() InPost: Paczkomaty 24/7 (przedpłata) | Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. | 12,99 zł |
![]() Przesyłka standardowa - kurier DPD (przedpłata) | Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. | 12 zł |
![]() Przesyłka standardowa - kurier DPD (płatność przy odbiorze) | Towar wysyłany jest do 48h | 15 zł |
![]() Przesyłka ekspresowa - kurier pickpack (przedpłata) | Dostawa tego samego dnia lub w wybranym dniu i przedziale godzin. Usługa dostępna na terenie Warszawy. Od poniedziałku do piątku kurier odbiera zamówienia opłacone do godziny 14:00. | 12 zł |
UWAGA! Możliwość składania zamówień z wysyłką za granicę została zawieszona do odwołania.
RODZAJ WYSYŁKI | CZAS REALIZACJI(dni robocze) | KOSZT WYSYŁKI |
![]() Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) | Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. | 70 zł |
Od 18.12.2020 r. nie realizujemy wysyłek do Wielkiej Brytanii.

Zamówienia z odbiorem w wybranych Butikach Wólczanka są dostępne!
- Odbiór osobisty zamówienia w butikach jest darmowy.
- Odbiory osobiste w butikach są dostępne dla zamówień opłaconych "przedpłatą".
- Zamówienie z odbiorem w butiku może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego butiku.
- Odbiór zamówienia w butiku możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu dostarczenia go do Butiku. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
WAŻNE
Informujemy, że wszystkie foliopaki posiadają odpowiednie zabezpieczenie i nie ma możliwości jego otwarcia bez uszkodzenia plomby/zabezpieczenia.
Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość,
a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.
Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie
(maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Informujemy, że sklep internetowy Wólczanka wystawia fakturę VAT tylko ze stawką VAT krajową tj. 23%,
Sklep internetowy nie ma możliwości wystawiania faktur ze stawką 0%. Sklep internetowy akceptuje NIP podatników
zarejestrowanych jako czynny podatnik VAT na terenie Polski.
Sklep Internetowy nie wystawia dokumentów TAX FREE.
Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w sobotę w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę
do najbliższego punktu Pickup.
Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania.
Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału InPost i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze.
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego
kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki
na stronie kuriera:
Kurier DPD: tel. 22 577 55 55, śledzenie przesyłki DPD >>
Paczkomaty InPost: tel. 722 444 000, śledzenie przesyłki InPost >>
Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest e-mail oraz SMS z kodem dostępu do skrytki.
1. Podczas składania zamówienia wybierz wcześniej punkt odbioru DPD Pickup,
w którym chciałbyś odebrać zamówienie.
2. Wyślemy Ci wiadomość o nadaniu przesyłki. W treści znajdziesz numer przesyłki,
po którym możesz zlokalizować paczkę.
3. Gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Ciebie punktu, otrzymasz wiadomość
e-mail oraz SMS od DPD Pickup z kodem do odbioru paczki.
4. Jeśli nie otrzymałeś SMS z kodem odbioru, zamówienie możesz odebrać
za okazaniem dowodu osobistego, wówczas należy również podać numer przesyłki.
5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu Pickup masz 3 dni.