FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zakupy
- Płatność online ( PayU, BLIK, karta płatnicza ) dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera DPD Pickup, paczkomatów InPost, kuriera PickPack, z odbiorem osobistym w Butiku Wólczanka,
- Płatność za pobraniem dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD
- Płatność PayPo – Kup teraz zapłać za 30 dni dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, paczkomatów InPost, kuriera PickPack
Dostawa
- przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (płatność przy odbiorze) – 15 zł
- przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (przedpłata) – 12 zł
- dostawa do paczkomatu (przedpłata) – 12,99 zł
- punkt odbioru DPD Pickup (przedpłata) – 6,99 zł
- przesyłka ekspresowa kurier PickPack (przedpłata) – 12 zł
- punkt odbioru – wybrany Butik Wólczanka – 0 zł
Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy. Do protokołu należy dołączyć zdjęcia obrazujące zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.
WAŻNE - sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:
Zwroty
- odbiór przez kuriera DPD,
- punkt nadania paczkomat InPost,
- odsyłka na własny koszt.
- taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet,
- przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet - prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.
Reklamacje
Program lojalnościowy Wólczanka - MyWólczanka
- po zalogowaniu do konta w sklepie internetowym należy wybrać zakładkę Program Lojalnościowy, wypełnić i zapisać formularz zgłoszeniowy do programu oraz potwierdzić link aktywacyjny wysłany na adres mailowy konta. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi nadawany jest numer wirtualnej Karty Klienta,
- po instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym należy zarejestrować konto a następnie zalogować się i wypełnić swoje dane w formularzu udostępnianym za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi przydzielany jest numer wirtualnej Karty Klienta i generowany jest kod QR wyświetlany w aplikacji mobilnej Wólczanka.
- w przypadku zakupu w salonach stacjonarnych należy okazać wirtualną Kartę Klienta sprzedawcy w salonie (kod QR w aplikacji mobilnej) przed zakończeniem transakcji (przed rozpoczęciem drukowania paragonu),
- w przypadku zakupu w sklepie internetowym: Uczestnik powinien założyć Kartę Klienta przed składaniem zamówienia. Punkty z tytułu zakupu są zapisywane w systemie Programu po 14 dniach od dnia dokonania transakcji i wygenerowaniu paragonu.