ZWROTY I REKLAMACJE
ABY ZWRÓCIĆ TOWAR, WYKONAJ 4 PROSTE KROKI:
1. Wypełnij fomularz
Klienci zalogowani – z poziomu konta klienta, w zakładce „zamówienia”.
Klienci nieposiadający konta klienta lub niezalogowani – z poziomu podglądu zamówienia dostępnego pod linkiem otrzymanym w wiadomości e-mail z informacją o realizacji zamówienia.
2. Zapakuj towar
Po otrzymaniu potwierdzenia mailowego, należy zapakować towar. Towar powinien być zwrócony w opakowaniu od producenta. Jeśli jest to niemożliwe, należy tak zabezpieczyć przesyłkę, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. W miarę możliwości, dołącz do niej dowód zakupu.
3. Przekaż paczkę kurierowi
Zgodnie z ustalonym
w elektronicznym formularzu terminem odbioru przesyłki, przekaż paczkę kurierowi. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie Ci kurier. Odsyłka towaru jest bezpłatna.
4. Odbierz należność
W ciągu 14 dni od odstąpienia
od umowy otrzymasz zwrot należności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania zwracanych towarów.
W przypadku braku wiadomości e-mail, prosimy o
weryfikację, czy potwierdzenie nie trafiło do spamu, bądź innego folderu
(oferty, reklamy). Jeżeli jednak go Państwo nie otrzymali, prosimy o kontakt z
Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 12 345 1948 lub na adres e-mail: sklep.internetowy@wolczanka.pl
Po zarejestrowaniu zwrotu i automatycznym wyliczeniu przewidywanej kwoty zwrotu, Biuro Obsługi Klienta zweryfikuje zwracane produkty pod kątem zarejestrowanego formularza oraz promocji, w której został zakupiony produkt. Towar powinien zostać zwrócony w terminie 14 dni od dnia wypełnienia formularza.
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru (z wyjątkiem maseczek ochronnych) bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
Dla uczestników programu lojalnościowego termin zwrotu został wydłużony do 100 dni (dotyczy zamówień złożonych od 19.11.2021 do 31.12.2021 r.).
Zwrot towaru jest bezpłatny wyłącznie na terenie Polski.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów
w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów jest bezpłatny. Warunkiem jest rejestracja zwrotu online i wybranie opcji "Odbiór kurier DPD".
UWAGA: Zwroty zamówień do salonów stacjonarnych są niedostępne do odwołania.
Kurier odbiera paczki w wyznaczonym przez Państwa dniu. Prosimy o zapakowanie produktu w karton i zamknięcie paczki. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie dla Państwa kurier. W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Znacznie ułatwi to proces zwrotu produktu.
Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DPD.
Do czasu rozliczenia zwrotu, prosimy o zachowanie protokołu przekazania paczki, który zostawi u Państwa kurier.
W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar.
Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy
o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu
w transporcie.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów
(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę (wszelkie informacje udziela Obsługa Sklepu Internetowego) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Uprzejmie informujemy, że w Butiku Wólczanka nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
W przypadku zwrotów wysyłanych samodzielnie przez Klienta, paczki należy kierować na adres:
VRG S.A.
Spedimex Oddział 1
Sosnowiec 15A/2 - rampa 113
95-010 Stryków
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert (Zobacz gdzie znajdują się Butiki Wólczanka i Lambert).
Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.
W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@wolczanka.pl.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
albo złożyć osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert.
Pytania w sprawie reklamacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Reklamacji na adres e-mail: reklamacje.centrala@vrg.pl, bądź telefonicznie pod numerem 783 782 836.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni
od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać Towar Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem
składanej reklamacji.
Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku
o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi
za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej
pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.