ZWROTY I REKLAMACJE


ABY ZWRÓCIĆ TOWAR, WYKONAJ 4 PROSTE KROKI:

1. Wypełnij fomularz

Klienci zalogowani – z poziomu konta klienta, w zakładce „zamówienia”.
Klienci nieposiadający konta klienta lub niezalogowani – z poziomu podglądu zamówienia dostępnego pod linkiem otrzymanym w wiadomości e-mail z informacją o realizacji zamówienia.

2. Zapakuj towar

Po otrzymaniu potwierdzenia mailowego, należy zapakować towar. Towar powinien być zwrócony w opakowaniu od producenta. Jeśli jest to niemożliwe, należy tak zabezpieczyć przesyłkę, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. W miarę możliwości, dołącz do niej dowód zakupu.

3. Przekaż paczkę kurierowi

Zgodnie z ustalonym
w elektronicznym formularzu terminem odbioru przesyłki, przekaż paczkę kurierowi. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie Ci kurier. Odsyłka towaru jest bezpłatna.

4. Odbierz należność

W ciągu 14 dni od odstąpienia
od umowy otrzymasz zwrot należności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania zwracanych towarów.
W przypadku braku wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z Biurem Obsługa Klienta pod numerem telefonu: 12 345 1948 lub na adres e-mail sklep.internetowy@wolczanka.pl.

Po zarejestrowaniu zwrotu i automatycznym wyliczeniu przewidywanej kwoty zwrotu, Biuro Obsługi Klienta zweryfikuje zwracane produkty pod kątem zarejestrowanego formularza oraz promocji, w której został zakupiony produkt. Towar powinien zostać zwrócony w terminie 14 dni od dnia wypełnienia formularza.

ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru (z wyjątkiem maseczek ochronnych) bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. 
Dla zamówień złożonych do dnia 17.03.2021 r. obowiązuje termin zwrotu 30 dni, dla zamówień złożonych od 17.03.2021 - 03.05.2021 r. termin zwrotu wynosi 100 dni.

.

Zwrot towaru jest bezpłatny wyłącznie na terenie Polski.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów
w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Zwrot zakupionych w naszym sklepie produktów jest bezpłatny. Warunkiem jest rejestracja zwrotu online i wybranie opcji "Odbiór kurier DPD".


UWAGA: Zwroty zamówień do salonów stacjonarnych są niedostępne do odwołania.


Kurier odbiera paczki w wyznaczonym przez Państwa dniu. Prosimy o zapakowanie produktu w karton i zamknięcie paczki. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie dla Państwa kurier. W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Znacznie ułatwi to proces zwrotu produktu. 
Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DPD.
Do czasu rozliczenia zwrotu, prosimy o zachowanie protokołu przekazania paczki, który zostawi u Państwa kurier.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar.
Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy
o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu
w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów
(z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.


Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę (wszelkie informacje udziela Obsługa Sklepu Internetowego) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Uprzejmie informujemy, że w Butiku Wólczanka nie otrzymają Państwo zwrotu w/w płatności.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

W przypadku zwrotów wysyłanych samodzielnie przez Klienta, paczki należy kierować na adres:
VRG S.A.
Spedimex Oddział 1 
Sosnowiec 15A/2
95-010 Stryków



REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji  dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert (Zobacz gdzie znajdują się Butiki Wólczanka i Lambert).

Prosimy o  wydrukowanie  i podpisanie  wypełnionego formularza reklamacji  bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep.internetowy@wolczanka.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

albo złożyć osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert. 

Pytania w sprawie reklamacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Reklamacji na adres e-mail: reklamacje.centrala@vrg.pl, bądź telefonicznie pod numerem 783 782 836.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni
od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać  Towar  Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem 
 składanej reklamacji.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku
o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. 
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi
za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej